tollare, nova scotia duck tolling retiever, valpar, tollarvalp, valpkull
 

Idag packade jag med mig hela armén in i bilen och styrde mot min mamma i Täby. Där fick de under många, många timmar springa fritt på gräsmattan. De busades rejält, men mest spring var det efter mamma när hon snosade omkring på gräsplätten. Men Vilda har helt slutat dia de små nu, så de sprang förjäves.

I helgen var Milton och hälsade på sina bebisar för första gången. Han vill inte riktigt ta ansvar för sina handlingar utan tyckte mest de små var läskiga och påträngande. Så han höll sig på ett tryggt avstånd från oss, och då menar jag även mig... För alltid när Milton är på besök hos mig så råkar han ut för trimsaxen och klotången. Han är nog ändå mest sur på sin matte då hon faktiskt varje gång lovat att de ska göra något super skojigt :)

Picture
Picture
             Tjejerna på rad

Picture
           Killarnas tur




Leave a Reply.


vildviljans, vilda, flyingtollers evelina, valpar, tollare, nova scotia duck tolling retriever, valpkull, tollarvalpar