tollare, nova scotia duck tolling retiever, valpar, tollarvalp, valpkull
 

Stackars lilla ängsliga Vilda. Nu tycker jag synd om henne. Jag kan bara föreställa mig om hur det känns. Tempen har nu gått upp en grad. Hon flåsar, skakar och har förvärkar om var vartannat. Vilda vet inte om hon ska ligga ner eller vandra omkring, hon är väldigt rastlös och ängslig. Sova har vi knappt heller gjort de senaste dygnet. 1-2 ggr per timme så vill hon ut för att kissa och bajsa för att någon liten rackare ligger och trycker på urinblåsan. Nu hoppas jag för hennes skull att de snart är dags.

Picture
En hässjande, skakande Vilda värmer sig under filt.


Picture
Ibland kan hon slappna av bara det finns nån som kan hålla tass.


Picture
En högdräktig Vilda på promenad


Dorota & Sune
5/27/2009 09:43:46 pm

Ja nu får dom komma ut! ! "Morbror" Sune väntar spänt!

Reply
Sara
5/27/2009 11:29:47 pm

Stackars söta Vilda! Jag hoppas ett det sätter igång av sig själv snart, jag är beredd med bilen! Kämpa på!!

Reply
Vilda
6/4/2009 08:54:23 am

När ska morbror komma och hälsa på då?

Reply



Leave a Reply.


vildviljans, vilda, flyingtollers evelina, valpar, tollare, nova scotia duck tolling retriever, valpkull, tollarvalpar