tollare, nova scotia duck tolling retiever, valpar, tollarvalp, valpkull
 

Nu efter ett par dagars semester utan ett gäng valpar i hälarna, så känns det faktiskt rätt skönt att de flyttat till sina nya hem. Trots min enorma separationsångest och hönsmammatendenser så har det nu till största del svalnat. Nu kan jag helhjärtat satsa på lilla Engla och Vilda igen. Jag har fått meddelanden från de nya hemmen att allt gått bra och att de tar den nya världen med ro. Själv tog jag med Vilda och Engla till landet där det badas och busast till tusen. Mamma Vilda visar lillen hur livet ska avnjutas på landet vilket Engla inte är blyg med att härma. Här nedan följer lite bilder på sista dagarna med bebisarna och men bilder på de nya familjerna kommer när jag återvänt till sthlm.. 




Leave a Reply.


vildviljans, vilda, flyingtollers evelina, valpar, tollare, nova scotia duck tolling retriever, valpkull, tollarvalpar